LOVER

Monday 3 December 2012

0
Komen

assalamualaikum

Views
 
 
hai2...buat pe 2..harini blue pill bosanlah...hehhehe...ada aku kisah....nak message hp memang dah berbunyi dari tadi.....tapi malas nak reply...mals nak tot tet toe tet....lenguh jari....and know what??? i miss him...ya...of course him...the man who my first love....hahahaha..what the...so cheesy maa....hahah...aku dari hari tu nak berterus terang dengan dye..peh tapi tak berani lah...takuuttt~~~~~aku kt kl ni dah banyak godaan dah kat sini.....ramai bebeno lelaki yang good looking...aku siap ushar lagi....respon boleh tahan...hahaha...bila aku nak jumpa dye???entah2 balik nitar dah hilang entah ke mana.....keje kat mane entah...wah...can`t imagine....how my life soon???entah2 dapat jumpe lepas 5 tahun kan..pastu status dye SINGLE BUT NO AVAILABLE....what????nooooooooooooooo.......oh God....give me some strength...pe lah aku ni kan...kalau dah ak de jodoh nak wat camne lagi kan...dye kira untung aku sayang dye sampai sekarang.bertahun2???? huh..
~~good luck dude~~ (heheh..sorry)
 

-TERIMA KASIH SEBAB BACA ENTRY CEK FIKHA LIKE KLU SUKE!!-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...