LOVER

Friday 16 November 2012

0
Komen

aku suka dia

Views

hai...apa khabak....hehehehe...lama dah xupdate baru entry.....biasala.....spm.....hampir tamat...hampir meninggalkan sekolah...hampir meninggalkan si dia kalau aku masih lagi macam ni...pendam perasaan....wah....betol2 bercinta ni....sebenarnya kalau berfikir dengan lebih professional lah kan orang kata dia tak hensem mana..ye aku akui...tapi sebelum tu nak tanya la kan..aku ni orang yang memilih rupa ke...hello...hear this....aku bukan jenis yang macam tu k....TAPI....aku memang macam tu pon....hahaha....but no care lah pasal semua tu...ikhlas tau tak suka kat dia...dah lebih 5 tahun suka kat dia......couple dengan orang lain pon otak pikir dia jek....suka kat orang lain pon hati selamanya sukakan dia...entah..
.aku dah wat perjanjian dengan diri aku sendiri....AKU TUNGGU DIA SAMPAI UMUR AKU 21 TAHUN....wah....macam mana tu..aku pon tak sangka aku boleh berjanji macam tu...kenapa ye...mungkin aku terlampau sukakan dia....atau sebenarnya aku just sukakan dia sebagai kawan jek..tu apa yang membe2 aku cakap lah....diorang kata aku sukakan dia sebagai kawan je...2 yang terlampau suka tu....tapi ye ke???...tak kan lah...
lepas spm aku plan nak try cakap kat dia...maksud aku luahkan lah kan...tapi takut lah seh....takut respon yang diberi tak menyenangkan...takut kecewa....takut sangat...reason??? sebab aku terlampau lama tunggu dia....wuargh....aku tak tau...kenapa2....kenapa aku sanggup wat macam ni....hmmmmm...
CONTINUE.....

-TERIMA KASIH SEBAB BACA ENTRY CEK FIKHA LIKE KLU SUKE!!-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...