LOVER

Wednesday 30 January 2013

0
Komen

masalah aku sebagai seorang perempuan

Views


hai2.....apa khabar??sihat...of course lah sihat kan...siapa??? korang lah..apa dah....heheheheh...and today i wanna to tell u about my problem as a cute girl in this world..hohohohooh....
.aku seorang perempuan...memanglah perempuan kan...tak kan pondan pulak an...ye...memang .....memang semua orang tahu aku perempuan...hahahahaha...merapu lagi...pape je....ok2...serius...
.aku paling benci dengan perasaan aku sendiri...kenapa???? yelah..mudah untuk jatuh cinta....what??? fallen in love...yes...that me...terlalu mudah untuk membuka hati untuk orang lain walaupun diri aku sendiri sudah berstatus SINGLE BUT NO AVAILABLE...yelah ..tahu...memang lah baru bercouple...tak kahwin lagi....tapi masalah nya perasaan yang mudah untuk jatuh hati pada orang lain lah yang menyebabkan runtuh nya sesebuah perhubungan.....am i right??? i know i right...heheheheh....
aku baru berapa minggu tinggalkan manusia yang aku cintakan tu kat nitar....dan dengan mudahnya aku melupakan nya dengan perhubungan yang terikat antara kami...eceh...heheheh.....penatnya lah hai dengan situation yang macam ni....oh no...u must change SHAFIKHA...........!!!!


-TERIMA KASIH SEBAB BACA ENTRY CEK FIKHA LIKE KLU SUKE!!-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...