LOVER

Sunday 15 July 2012

0
Komen

rugi

Views

hai...hari ni aku nak cerita sikit pasal aku 2 3 hari ni...apakah??? x de pape pon...just xdatang sekolah..2 jek...tapi dapatlah merasakan kerugian yang melanda...aku absent kelas additional mathematics and chemistry...add math tertinggal kelas mcm nak nangis..yelah...kite kalau belajar add math sendiri pon still need a teacher right?? tadi pada saat jam menunjukkan 9.04 malam datanglah seorang insan yang menghadirkan diri ke rumah ku untuk memberikan homework and something new knowledge about add math..and the person is Ajib(nama gelaran)..bagi tepukan...(pak pak pak)...

aku xdatang kelas sebab kakak aku kahwin kat JB...so faham2 je lah kan..aku yang xdatang so aku lah yang kene tanya orang ada homework ke?belaja bab baru ke??semua 2 lah kan...(jahat x??aku mesej ajib tanya homework tapi dye yang hantar kat uma aku..heheh....soryy jib
).kalau nak harapkan kawan yang datang 2 xsemesti nya diorang bagitau..by the way maksud aku kite yang xdatang kite yang kene cri jangan harapkan orang nak bagitau semua..nak berjaya usaha sendiri...kalau membe yang datang 2 lupe or xterpikir nak cakap jangan salahkan ibu dyorg yang mengandungkan dyorang 2..kite yang xusaha...REMEMBER THAT..KITE YG XUSAHA...ye saya ingat 2...(kate hati kecilku)

so esok sekolah..dari tadi abang aku asyik cakap..KA XTIDOR LAGI.ESOK SEKOLAH...ye2...nak tidok lah ni...k..tatatta

-TERIMA KASIH SEBAB BACA ENTRY CEK FIKHA LIKE KLU SUKE!!-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...